Move along, nothing to see here

Friday, March 31, 2006

15 Comments:

Blogger mickey said...

Welcome! Θα ξεκινήσεις ή κάνεις απλά δοκιμές;

3:45 AM  
Blogger mickey said...

Κοίτα, επειδή σε πάω πολύ και βλέπω πως αραίωσες από το γνωστό στέκι, στείλε αν θες κάνα email να τα πούμε. Πάντως είμαι κι εγώ αρκετά προβληματισμένος από την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα εκεί...

Μπορούμε να κάνουμε και chat μέσω Yahoo Messenger. Απλά φτιάξε ένα account στο Yahoo, κατέβασε και εγκατέστησε τον Yahoo Messenger και πρόσθεσε το mickeyblog@yahoo.com στα contacts.

5:21 PM  
Blogger Aphrodite said...

Συμφωνώ με Μικυ, τι θα γίνει, πως θα τα λέμε? Μας έλειψες στο ΝΔ-βλόγιον...

7:20 AM  
Blogger heinz said...

Ρε MIckey, μπας και παίρνεις λεφτά από το Yahoo Messenger???

Και μένα μ' έβαλε κι έκανα, ύποπτο....

11:59 AM  
Blogger blade runner said...

@yosemite sam

Λοιπόν, μπήκα εδώ για να σου πω ότι σε πάω κι εγώ πολύ, και βρήκα το ίδιο ακριβώς σχόλιο από εκλεκτούς φίλους.

Κυρίως μου αρέσει το χιούμορ σου, φαίνεσαι παντελώς ακομπλεξάριστο άτομο, χαίρομαι λοιπόν τα μάλα για τη γνωριμία!

7:02 AM  
Blogger Το σωστό να λέγεται said...

Σε πεθύμησα κι εγώ ρε ξυλοπόδαρε.
Που βρίσκεσαι;

Σ'άκουσα που ήθελες ποντικάκι φρικασέ για το μπάρμπεκιου και έκανα μια βόλτα απ΄ του αρουραίου τα λημέρια.
Ο βρωμοπόντικας μου΄φαγε το τυρί που είχα για την φάκα.

Θα γελάσει όμως όποιος γελάει τελευταίος.
Θα βάλω την εφτάψυχη γάτα να τον καταπιεί τον πόντικα.
Το σχέδιο ήδη έχει μπει σε δράση.


Bobbie De
The Tiger

11:36 PM  
Blogger Το σωστό να λέγεται said...

Yosemite Sam με παραδέχεσαι;

Το ξανάνοιξε σήμερα.
Η επτάψυχη γάτα αυτή την στιγμή έχει αρπάξει τον πόντικα απο την ουρά και τον παίζει στα νύχια της.

Bobbie De
The Tiger

June 16, μία και σαράντα μεσημεράκι,
πίσω στην δουλειά τώρα.

3:43 AM  
Blogger Aphrodite said...

Yosemite, at last!

Κόντεψες να μείνεις από απουσίες στου ΝΔ!!!

More, more, more!!!
:)

12:09 PM  
Blogger gitsaki said...

Καλημέρα!
Να προστεθώ κι εγώ στον κατάλογο όσων σε πάνε πολύ!(πάντως δεν είμαι ο Χριστόδουλος).
:)
Γράψε κανένα post,θα ήθελα να διαβάσω κάτι δικό σου.

11:28 PM  
Blogger Aphrodite said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!

και πάντα έτσι ανατρεπτικός - κάνε ρε παιδί μου κάνα ποστάκι όμως!!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

4:26 PM  
Blogger christoforos said...

3/1/07

Μόλις διάβασα την ιστορία σου στο πάρτυ του Δον και ξεράθηκα στο γέλιο! Να σαι καλά! Δεν ξέρω αν έχει σημασία αλλά ποντάρο στο ποστ σου! Ακόμα γελάω....

υ.γ.: Σαράκι το ιντερνετ!!!

12:14 PM  
Blogger Valia said...

Καλησπέρα και καλή χρονιά!το post σου στο doncat ήταν υπέροχο.Γέλασα απίστευτα.Πολύ έξυπνο χιούμορ!Μπράβο.Περιμένω εναγωνίως και άλλα posts.

10:46 AM  
Blogger andy dufresne said...

Δικαιούσαι t-shirt και αφίσα!

Αν θες, στείλε μου email να συνεννοηθούμε.

8:49 AM  
Blogger doctor said...

sam που είσαι παιδί μου;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

12:42 PM  
Blogger Dormammu said...

Yosemite, είχα καιρό να σε διαβάσω και χάρηκα με την επιστροφή σου στον Locus!

1:21 PM  

Post a Comment

<< Home